پیام مخفی شماره 256A، خطاب به دفتر مرکزی GLA، قزاقستان

از: GLA Field Scout

به: فرماندهی مرکزی

موضوع: بخش هایی از Scorpian Cell معیوب شده است.

ما شرایط بحرانی داریم. بخش آلمانی Scorpian Cell هدف ما را رها کرده و آماده پیوستن به دشمنان ما است. ما نباید اجازه دهیم آنها از این موضوع فرار کنند. در این لحظه چینی ها و آمریکایی ها در حال تدارک یک کنگره صلح در مرکز شهری مونیخ هستند. اینجاست که باید ضربه بزنیم. شاید برادران ما به ما خیانت کرده باشند، اما این شانس ما برای شکستن اتحاد چین و ایالات متحده است.

آمریکایی ها یک پایگاه در حاشیه شهر ایجاد کرده اند که کاملاً از سایر نیروها جدا شده است. این پایگاه یک فرصت عالی است و اگر بتوانیم آن را بدزدیم، می‌توانیم یک سردرگمی بزرگ یا حتی ممکن است یک اتحاد آشفته بین دو ابرقدرت ایجاد کنیم. با از بین رفتن ترکیب آنها، GLA به زودی رهبر کل جهان خواهد شد!

من شک ندارم که این ماموریت موفق خواهد بود. یک فرمانده محلی مسئول یک نیروی ضربتی کوچک خواهد شد، اما یک پاسگاه کوچک اما نیمه تخریب شده GLA در نزدیکی نقطه ورود او، قدرت آتش و منابع لازم را برای او فراهم می کند.

ما آنها را از سرزمین خود محو خواهیم کرد! GLA به مخالفان هراس می زند!

Ahreem Kassad


پیام مخفی شماره 256B، خطاب به فرمانده آلمانی، مونیخ

از: فرماندهی مرکزی

به: فرمانده GLA

موضوع: جلسه توجیهی ماموریت

ما به انجام موفقیت آمیز این ماموریت ایمان کامل داریم. شما مأمور شده اید تا Jarmen Kell و یک تیم پیاده نظام را در این ماموریت خطرناک هدایت کنید. این کار آسانی نخواهد بود، اما شما آن را انجام خواهید داد. خوب، بیایید به جلسه توجیهی ادامه دهیم:

اهداف:

- پایگاه نظامی ایالات متحده را نابود کنید و پایگاه ایالات متحده را تسخیر کنید (آن را نابود نکنید)

- پایگاه چینی را بیرون بیاورید، اما مرکز فرماندهی را بگیرید. ما سفیر را زنده می خواهیم

- سفیر را بکشید (واقعاً یک هدف نیست. فقط یک فیلم سینمایی رضایت بخش)

نکات:

– بلافاصله تعمیر مرکز فرماندهی را شروع کنید، زیرا احتمالاً به زودی توسط یک B-52 شناسایی خواهید شد…

- سعی کنید پاسگاه آمریکایی را تصرف کنید و یک شینوک بسازید تا چند تکاور را به کاخ جنگ سالار ببرید.

- مطمئن شوید که هیچ واحد GLA وارد شهر نمی شود. اگر این ماموریت را انجام دهید شکست خواهد خورد، زیرا چینی ها شما را شناسایی خواهند کرد. ورود به شهر با واحدهای پایگاه دزدیده شده ایالات متحده خوب است. واحدهای GLA شما فقط در کنار رودخانه و در املاک Warlord امن هستند.

- اگر پس از تسلط بر پایگاه ایالات متحده کمبود نقدینگی دارید، انبارهای نفتی زیادی در کنار مرکز کنگره وجود دارد... اگر می توانید آنها را تحویل بگیرید، اما نیروهای آمریکایی از آنها دفاع می کنند.

- سعی کنید با Bunker Busters از جنگنده مخفی کاری استفاده کنید (وقتی به جنگ سالار می رسید آن را دریافت می کنید) تا همه آن ترسوهای پادگانی را در نزدیکی مرکز کنگره و پایگاه چینی بیرون بیاورید.

توجه: با توجه به فناوری اسکن بسیار پیشرفته که توسط چینی‌ها خریداری شده است، آنها می‌توانند هر چیزی را که از رودخانه عبور می‌کند اسکن کنند، حتی زمانی که واحدهای GLA شما در داخل شینوک قرار دارند، شناسایی می‌شوند و کنگره لغو می‌شود. به شما هشدار داده شده است.

موفق باشید فرمانده

Mohmar Deathstrike

دریافت نقشه
حجم: 160 کیلوبایت